۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳

مدیرکل حج و زیارت کرمانشاه خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از ۶ اسفند

آغاز ثبت‌نام اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از ۶ اسفند

کرمانشاه- مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز ثبت‌نام اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات از ۶ اسفندماه خبر داد.

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام زائران کرمانشاهی به عتبات عالیات، اظهار کرد: اعزام‌های مجاز و قانونی در سراسر کشور از طریق سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد اما با این حال برخی مراکز نیز به صورت تشکیل کاروان این اعزام‌ها رو انجام خواهند داد.

وی افزود: به زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند توصیه می‌شود که برای انجام این سفر به دفاتر و مراکز زیر نظر حج و زیارت مراجعه کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر ۲۱ مرکز و دفتر فعال زیر نظر این سازمان و اداره فعال بوده که به لحاظ مختلف از جمله تأمین امنیت در کشور میزبان توصیه می‌شود از این طریق اقدام کنند.

کریمی خو خاطرنشان کرد: در ایام نوروز و تعطیلات آنکه همزمان با شروع ماه مبارک رمضان خواهد بود اعزام‌های مختلف خواهیم داشت که از ۶ اسفندماه ثبت نام در این کاروان‌ها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در کاروان‌های نوروزی و ثبت‌نام مربوط به اعزام‌های مبارک رمضان به طور همزمان در ۶ اسفند مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل (ع) خواهد بود که متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مربوطه در سایت حج و زیارت ثبت‌نام کنند.

کریمی خو با اشاره به اینکه احتمال استفاده از ارز دولتی برای سفرهای نوروزی و ماه رمضان، عنوان کرد: بر اساس پیگیری‌های جدی که در این خصوص با دولت انجام شده می‌توان شاهد کاهش قیمت سفر به عتبات عالیات در این ایام خواهیم بود.

کد خبر 5714151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha